ք.Երևան, Վ.Վաղարշյան 12
Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Նոր հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ «ստիպողական էքստրավերսիան», մի որոշ ժամանակ անց լավացնում է ինքնազգացողությունը։ Այսպիսով, ինտրովերտները ձևացնելով թե էքստրավերտ են, կամ ստիպելով իրենց այդպիսին լինել, կարող են ավելի երջանիկ դառնալ։

Նախկինում բազմիցս ասվել է էքստրավերսիայի առավելությունների մասին, այդ թվում նաև «ստիպողական էքստրավերսիայի», սակայն դա դիտարկվել է միայն կարճաժամկետ։ Ռիվերսայդում գտնվող Կալիֆորնիական համալսարանի հետազոտողները ցանկացան լայնացնել էքստրավերսիայի տևողությունը, որպեսզի հասկանան թե դա ինչպես կազդի ինքնազգացողության վրա։

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Վերջին հետազոտությունները նոր պատկերացումներ են տալիս այն մասին, թե ինչպես է զրույցը ազդում մանկական գիրության վրա։ Հետազոտողները բացահայտել են, որ գիրությամբ տառապող այցելուների ծնողները, ավելի հակված են ուղղակի հայտարարություններ անել, որպեսզի բացառեն կալորիական սննդի ընդունումը։

Այսօր, ԱՄՆ-ում ամեն 3 երեխայից 1-ը տառապում է ավելորդ քաշով կամ գիրությամբ։ Յուրաքանչյուր ծնող անհանգստացած է իր երեխայի սնվելու սովորույթներով։ Այնպես, որ ակտուալ է հասկանալ, թե ինչպես և ինչու են որոշ երեխաներ տառապում գիրությամբ։

Մահացող մարդիկ հաճախ դրական էմոցիաներ են արտահայտում

Մահվան վախը մարդկային փորձի հիմնական մաս է հանդիսանում՝ մենք երկյուղում ենք ցավից և տանջանքներից, անհանգստանում ենք այն բանի համար, թե ինչ է մեզ սպասում վերջում։ Չնայած որ մահվան մասին մտքերը կարող են ուժեղ թախիծ առաջացնել, նոր հետազոտությունները բացահայտում են, որ մահացողների իրական էմոցիոնալ ապրումները ավելի շատ պոզիտիվ են և ավելի քիչ նեգատիվ, քան սպասում ենք։

Հետազոտության արդյունքները հրապարակված են Հոգեբանական Գիտությունների Ասոցիացիայի «Psychological Scienc» ամսագրում։

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Զգուշացեք, հիմա շատ վիճելի հոդված է լինելու: Երբ այն կարդաք, հավանաբար կուզենաք ինձ մի լավ քոթակ տալ, կամ գոնե ասել՝. "Ոչ, ոչ, իմ ընկերները բոլորովին էլ այդպիսին չեն": Սակայ ամեն դեպքում եկեք մտածենք, թե ինչ վտանգ են մեզ համար ներկայացնում "տնայնածին հոգեբանները"՝ հարազատները, գործընկերները և ամենակարևորը՝ ընկերները:

Ընկերները, անկասկած կարևոր են: Էլ ու՞մ մոտ կարելի է "դուրս թափել" սեփական պրոբլեմները, ինչպես արդեն բազում անգամներ քննարկել ենք, ի պատասխան առօրեական "ինչպե՞ս են գործերդ" հասարակ հարցին: Էլ ու՞մ հետ, եթե ոչ գործընկերների, մեկ բաժակ թեյի առջև, կարելի է քննարկել առօրեական գնաճը և այն, որ երեխաներին ինչ-որ կերպ պետք է դպրոցի պատրաստել, իսկ տնօրենը - ամենավերջին գծուծն է: Էլ ու՞մ մոտ, եթե ոչ մայրիկի, կարելի է բողոքել ամուսնուց, կամ հայհոյել կնոջը:

Սակայն "տնայնածին հոգեբանները",

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Շարժական կապի համատարածությունը և իրենց արտադրանքը մոլորակի համարյա բոլոր բնակիչներին վաճառելու հեռախոս արտադրողների ցանկությունը, բերում է նոր, նախկինում անհայտ հոգեկան խանգարումների և շեղումների արտահայտմանը: Հոգեբույժները սկսում են նկատել մարդկանց ավելի ու ավելի մեծ քանակ, որոնց մոտ, օդանավում, կինոթատրոնում, կամ հիվանդանոցում հեռախոսը անջատելու մասին անհրաժեշտ զգուշացումը առաջացնում է անհանգստություն և նույնիսկ վախ ու տագնապ:

Ֆլորիդա նահանգի համալսարանի հոգեբուժությոն պրոֆեսսոր Լայզա Մերլոն (Lisa Merlo) պնդում է, որ շատերը նույնիսկ չգիտեն, թե երբ է անհրաժեշտ անջատել հեռախոսը: Նա համարում է, որ այս նոր երևույթի՝ GSM-կախվածության հիմքում ավելի շատ ընկած է ոչ թե հեռախոսով շփվելու անհրաժեշտությունը, այլ միշտ "կապի մեջ լինելու" ցանկությունը և գիտակցումը այն բանի, որ քեզ միշտ կարող են գտնել, դու պետք ես ուրիշներին, իսկ կարևոր նորությունները քո կողքով չեն անցնի:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Կանացի դեմքի գեղեցկությունը որոշվում է որոշակի չափանիշներով՝ բիբերի միջև եղած հեռավորությամբ, աչքերի և բերանի միջև եղած հեռավորության և դեմքի երկարության ու լայնության հարաբերությամբ:

Այս ոսկյա ատանդարտը համապատասխանում է կանացի դեմքի միջին համաչափությանը: Այնպես որ, իզուր կանայք չեն համարում "միջին" բառը որպես կոմպլիմենտ: Այդ չափորոշիչը այսպիսին է՝ բիբերի միջև եղած հեռավորությունը պետք է կազմի դեմքի լայնության (ականջից ականջ) 46%-ը, իսկ աչքերից շուրթերը եղած հեռավորությունը՝ դեմքի երկարության (մազերի գծից մինչև ծնոտը) 36%-ը:

Գիտնականները չորս փորձ են կատարել: Նրանք խնդրել են ուսանողներին համեմատել կանացի դեմքերի գունավոր լուսանկարներ: Առաջին դեպքում աղավաղել էին

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Այն, թե ինչքան արագ եք նկատում, նայում են Ձեր վրա, թե ոչ, կախված է նրանից, թե ինչքան "կանացի" կամ "տղամարդկային" տեսք ունի նայողը՝ ահա այսպիսին են վերջին հետազոտությունների արդյունքները: Հետազոտողները համարում են, որ տղամարդու կողմից, իր վրա նետված գեղեցիկ կնոջ հայացքը նկատելու արագության մեջ կարող է թաքնված դեր խաղալ էվոլյուցիոն առավելությունը:

Երկար ժամանակ հոգեբանների շրջանում վիճաբանություններ էին ընթանում այն մասին, թե ինչպես ենք մենք որոշում՝ նայու՞մ է մեզ ինչ-որ մեկը, թե ոչ: "Դա համարյա երկրաչափական խնդիր է,- ասում է Շոտլանդիայի Աբերդին քաղաքի համալսարանի գիտ. աշխատող Բենեդիկտ Կ. Ջոնսը,- մարդիկ առաջին հերթին հակազդում են ակնագնդի և դեմքի այլ առանձնահատկությունների վրա, այլ ոչ ամբողջական դեմքի": Ջոնսը, նույն համալսարանի իր կոլլեգաներ Ջուլի Մեյնի, Լայզա Դեբրուինի, Լայզա Վելլինգի և Սթեռլինգի համալսարանից Էնթոնի Լիթթլի հետ միասին, համարում են, որ դա դեռ ամենը չէ: Նրանք կատարել են հետազոտություն, որպեսզի որոշեն՝ ազդում է նայող դեմքի կանացիությունը կամ տղամարդկայնությունը, այն կարծիքի որոշման արագության վրա, որ վրադ սևեռված նայում են:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Երբևե մտածել եք, թե ինչու երբեմն աննշան բաների հետևանքով մարդը դուրս է գալիս հունից: Ինչու սխալ հայացքը կամ թափված կաթը կարող են բերել վեճի կամ նույնիսկ կռվի: Մինեսսոտա նահանգի համալսարանի հետազոտող Վլադաս Գրիշկևիչիուսը, ինչու էեն մարդիկ ճանճից փիղ սարքում, հարցին տալիս է երեք պատասխան՝ ագրեսիա, կարգավիճակ և սեքս:

Չնայած որ թշնամական ագրեսիվ գործողությունները ոչ միշտ են կախված ռեպրոդուկցիայի հետ, հետազոտությունը, որը ներկայացնում է "Journal of Personality and Social Psychology" ամսագիրը, ապացուցում է, որ զուգընկեր գտնելու նպատակը կարող է հիմնված լինել ագրեսիայի վրա: Մինեսսոտայի համալսարանին կից, Կարլսոն մենեդվմենտի դպրոցի, մարքետինգի պրոֆեսոր Գրիշկևիչիուսը և իր կոլլեգաները ապացուցել են, որ նույնիսկ սեփական կարգավիճակը բարձրացնելու ցանկությունը կարող է ագրեսիայի խթանիչ դառնալ:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Տնային կենդանիների նկատմամբ ցուցաբերվող անթրոպոմորֆիզմը, հաճախ մեր կողմից գնահատվում է որպես դրական և հումանիստական երևույթ, սակայն մեր չորքոտանի ընկերների դաստիարակության հարցում, այն միայն խանգարում է:

Հոլիվուդյան ֆիլմերում հաճախ պատկերում են մարդկային բարոյականության օրենքներին համապատասխանող շների վարքագիծ: Օրինակ՝ Լեսսին փրկում է ճագարին մահից կամ Բենջին օգնում է իր մորը փրկվել չար "կենդանի ոչնչացնողի" ճիրանից: Ռուսական սերիալներից մեկում՝ Մուխտարը օգնում է ոստիկաններին հանցագործություն բացահայտել:

Դերասան-կենդանիները բավականին լավ վարժեցված են, և ֆիլմը ստացվում է բավական հետաքրքիր, սակայն նման ֆիլմերը անթրոպոմորֆիզմ են սերմանում,- զգուշացնում են հոգեբանները: Իհարկե, անթրոպոմորֆիզմի որոշ արտահայտումներ անվնաս են և նույնիսկ հաճելի: Օրինակ՝ իր ծննդյան օրը, շանը տոնական ճաշ հրամցնելը, կամ ծննդյան տոներին խաղալիք նվիրելը:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Մեր կյանքի ժամանակակից հորձանուտում, հաճախ ունենում ենք զգացողություն, որ ամեն ինչ դուրս է գալիս հսկողության շրջանակից, և տեսադաշտից դուրս են մնում պարագաներ, որը մենք ի վիճակի ենք անելու, սակայն չենք անում: Անձնային հարաբերությունների շրջանակում կատարված հետազոտության արդյունքները ցույց են տալիս, որ մենք հաճախ մոռանում ենք երախտագիտության զգացումի մասին:

Երախտագիտությունը նոր ուժ է հաղորդում ռոմանտիկ հարաբերություններին և օգնում է պահպանել հարմոնիան զուգընկերոջ հետ:

Մարդիկ իրար հետ սերտորեն կապված են, և այս կամ այն բաները պարբերաբար անում են մեկը, մյուսի հետևից, կամ իրար համար: Սակայն մենք ոչ միշտ ենք ունենում դիմացինի նկատմամբ երախտագիտության զգացում: Ընդհակառակը, հակազդումները լինում են ամենատարբեր, նույնիսկ մինչև նեղացածությունը և չհասկանալը:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Քեզ անզո՞ր ես զգում, երբ խոսքը սկսում է գնալ առողջ սնվելակարգի մասին: Շատերը մեծ էներգիա են ծախսում՝ իրենց սիրած ուտեստի նկատմամբ գայթակղությանը հակադրվելու համար: Արդյունքում՝ հյուծվածություն, գայթակղության նկատմամբ հաղթանակ միայն այդ օրվա ընթացքում և շատակերություն գիշերը: Իսկ հետո՝ մեղքի զգացում, և հերթական հաստատուն որոշում, որ սա վերջին անգամն էր...

Եթե Ձեր հարաբերությունները սննդի նկատմամբ, մոտավորապես այսպիսի տեսք ունեն, ապա Positive Psychology News Daily -ի հեղինակի և Միջազգային Պոզիտիվ հոգեբանության ասսոցիացիայի անդամ Մարի Ժոզեֆ Սալվաս Շաարի առաջարկները, հենց Ձեզ համար են:

Փորձեք նոր ստրատեգիաներ:

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում են փոփոխել իրենց սննդակարգը, որպես օրենք կենտրոնացած են իրենց թուլությունների վրա: Նրանք պնդում են ինքներն իրենց՝. "Ես գիտեմ, որ չպիտի այս բաները անեմ (ուտեմ այն բաները, որոնք մեղքի զգացում են առաջացնում՝ շոկոլադ, չիպսեր, տապակած կարտոֆիլ, բեկոն), բայց ինչքան լավ կլիներ փորձել այդ ամենը: Ես այնպես էլ շատ եմ աշխատում:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Երեխայի նկատմամբ ֆիզիկական կամ հոգեբանական տեռորը խմբի կողմից, որը հասցնում է զոհին ֆիզիկական և էմոցիոնալ վնաս, անվանվում է Բուլլինգ: Ընդ որում, հոգեբանները պնդում են, որ աղջիկների կողմից բուլլինգի արտահայտումը անհամեմատ վտանգավոր է:

Անգլալեզու գրականության մեջ "Բուլլինգ" տերմինը ստացել է լայն տարածում՝ դրանով նկարագրում են համադասարանցիների խմբի կողմից երեխայի նկատմամբ կիրառվող ֆիզիկական կամ հոգեբանական տեռորը: Բուլլինգը կարող է լինել ֆիզիկական (հրել, մազերից քաշել, ծեծել), վերբալ (ձեռք առնել, ծաղրել) կամ սոցիալական (բոյկոտ):

Ամեն տասերորդը՝ զոհ է:

Ամենուր, որտեղ հավաքվում են երեխաները՝ սովորելու կամ ուրախանալու, հնարավոր է վիրավորական վերաբերմունք երեխաների խմբի կողմից մի ինչ-որ երեխայի նկատմամբ: Տվյալներ, թե ինչքան է տարածված բուլլինգը ռուսական կամ հայկական դպրոցներում չկա, իսկ ամերիկացիները հաշվել են, որ երեխաների

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Բժիշկները պետք է ավելի լուրջ ուշադրություն դարձնեն ընդհանուր հոգեկան հիվանդությունների և գիրության կապի վրա, քանի որ այս երկու խնդիրները սերտ կապակցված են, համարում են Ադելաիդայի համալսարանի գիտնականները:

Ահ, դժվար է ինձ...

Բրիտանական բժշկական ամսագրում (BMJ) տպագրված հոդվածում, Ադելաիդաի գիտնականները հայտնում են գիրության և ընդհանուր հոգեկան խանգարումների միջև գոյություն ունեցող երկկողմանի ռիսկի մասին: "Գիրության և ընդհանուր հոգեկան խանգարումների միջև գոյություն ունեցող երկկողմանի ռիսկի մեխանիզմները լավ հասկանալը անհրաժեշտ է այդ հիվանդությունների կանխարգելման և էֆֆեկտիվ բուժման համար", — ասում է ամսագրի խմբագրության առաջատար հեղինակ Էվանս Ատլանտիսը (the University of Adelaide's School of Medicine).

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Եվ բազմամյա փորձով կայացած արհեստավարժը, և երիտասարդ մասնագետը, հաճախ մտածում են նույն բանի մասին՝ արդյոք ճիշտ են նրանք ընտրել իրենց մասնագիտությունը: Հոգեբանները այդ խնդրի լուծման 4 եղանակ են առաջարկում:

Ենթադրենք, որ դուք ֆինանսական վերլուծող եք, իսկ Ձեր հարազատները համոզված են, որ Ձեզանից լավ մանկավարժ կստացվեր: Լավագույն ընկերը համոզված է, որ Դուք պետք է հոգեբան դառնաք: Իսկ գործընկերները կարծում են, որ Ձեր ընդունակություններով, պետք է թարգմանիչ աշխատել:

Բոլոր այդ մարդիք կարող են իրենց տեսանկյունից ճիշտ լինել: Մտածել եք դուք արդյոք երբևե՝ ճի՞շտ մասնագիտություն եք Դուք ընտրել: Հոգեբանները մի քանի մեթոդիկա են առաջարկում, որի միջոցով Դուք կարող եք պարզել՝ Ձեր գործով եք Դուք զբաղվում, թե ոչ:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Համաձայն վերջերս երկվորյակների վրա կատարված հետազոտությունների, հոմոսեքսուալ վարքագիծը հիմնականում որոշված է գենետիկայով, և որոշ շրջապատող գործոններով:

"Archives of Sexual Behavior" գիտական ամսագրում հրատարակված հոդվածում, Ստոկհոլմի Թագուհի Մերիի անվան կենսաբանության և քիմիայի համալսարանի հետազոտողները, հայտնում են, որ գենետիկան և շրջապատող գործոնները (որոնք ամեն մեկի համար անհատական են և կարող են իրենց մեջ ներկրել կենսաբանական պրոցեսներ, այնպիսի, ինչպիսին են հորմոնալ փոփոխությունները), կարևոր որոշիչ են հանդիսանում հոմոսեքսուալ վարքագծի համար:

Հետազոտության համահեղինակ և սեռական կողմնորոշման հարցերի առաջատար մասնագետ դոկտոր Կազի Ռաման, բացատրում է՝. "Այս հետազոտությունը կասկածի տակ է դնում միայն մեկ գենի կամ շրջապատող գործոնի ազդեցությունը, կողմնորոշման զարգացման վրա՝ այդ գործոնները բազմաքանակ են: Այստեղ մենք միայն հոմոսեքսուլիզմի մասին չենք խոսում՝ հոմոսեքսուալիզմը նույնպես որոշվում է տարբեր գործոններով":

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Պարզվում է, որ ընտանիքը երջանկացնելու համար, շատ փոքր ջանքեր են հարկավոր՝ ամսվա մեջ գոնե 5 անգամ հավաքվել և ընթրել: Եվ այդ ընթացքում անջատել հեռուստացույցը:

Կանզասից Լիզա և Մայք Նիկկելները, ունեն հետևյալ կանոնը՝ ամեն երեկո, ընթրիքի ընթացքում, նրանք և նրանց երեք երեխաներից ամեն մեկը պատմում են երկուական պատմություն՝ օրվա ընթացքում տեղի ունեցած ամենադրական և ամենաբացասական իրադարձությունների մասին: Շատ բա՞րդ է: Բայց գոնե խոսակցությունը դուրս է գալիս բան տափակության՝ "Ո՞նց ես: Ոչինչ", շրջանակներից:

"Մենք երբեք չենք տալիս այնպիսի հարցեր, որոնց հնարավոր է պատասխանել այո կամ ոչ",- ասում է ընտանիքի գլուխը՝ Մայքը,- "Զրույցը պետք է կազմակերպել այնպես, որ արտահայտվելու ցանկություն առաջանա": Իրենք էլ այդ մասին չկասկածելով, Նիկել ամուսինները գործնականում կիրառում են Կանզասի համալսարանի հոգեբան Բարբարա Կեռռի (Barbara Kerr) հիմնական խորհուրդները, ով տարիներ շարունակ ուսումնաիրել է երջանիկ ընտանիքների հոգեբանությունը:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Ավատար (անգլերեն avatars) - սա ոչ մեծ ստատիկ կամ անիմացաված պատկեր է (մինչև 256x256 պիքսել), որը ներկայացվում է կայքում կամ ֆորումում, այնտեղ գրանցված օգտվողի պրոֆիլում: Կարող է լինել ինչպես լուսանկար, այնպես էլ մի որոշ նկար, որը ներկայացնում է օգտվողի էությունը և օգնում մաքսիմալ ճիշտ առաջին տպավորություն ստանալ նրա մասին զրուցակցի մոտ (չնայած որ ավատարը հիմնաքարային բնութագրիչ չի հանդիսանում, սակայն քիչ կարևորություն չունի): Այս պատկերը ֆիքսվում է նաև օգտվողի պրոֆիլի պարամետրերում, և երևում նրա կազմած հաղորդագրություններում: Ավատարի չափսերը ունենում են սահմանափակումներ, որոնք դրված են այն ռեսուրսի մեջ, որտեղ նա օգտագործվում է: Ավատարի օգտագործումը ենթադրվում է ֆորումներում, բլօգերում, IM մեսսենջերներում, կայքերում, սոցիալական ցանցերում և այլ ցանցում շփվելու համար նախատեսած ծրագրերում:

Ավատար են անվանում նաև եռաչափ աշխարհների, խաղերի, խաղացողների, ինտերնետ ռեսուրսներ օգտագործողների կերպարները և այլն: Ավելի ընդհանրացված կարելի է ասել, որ ավատարը՝ "վիրտուալ կերպար" է, ցանց օգտագործողի էգոյի ալտերը, և նրա վիրտուալ "Ես"-ը: Ավատարը ոչ միայն օգնում է մարդուն թաքնվել վիրտուալ անունի ետևում, և այդ անունից վիրտուալ գործունեություն ծավալել, այլև ավելի լիարժեք ներկայացվել, ներկայացնելով քո տրամադրությունը, ներաշխարհը, էությունը: Սովորաբար վիրտուալ կերպարի ամբողջականությունը ստեղծվում է օգտվողի ավատարի և կեղծանունի (նիկնեյմ) միասնության դեպքում:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Երբ գալիս է ամանօրը, մեզանից շատերը սկսում են մտածել ամենաբազմազան խոստումների մասին, որը տալիս են իրենք իրենց՝ նորացնել իրենց ռեզյումեն, կարգի բերել ձեղնահարկը, վերջապես սկսել սպորտով զբաղվել: Սակայն կյանքի դառը ճշմարտությունը նրանում է, որ մեզանից շատ քչերը կկատարեն այս խոստումները: Ոչ այն պատճառով, որ մենք անկեղծ չենք, այլ այն պատճառով, որ կյանքը միշտ ավելի լավ է սկսել երկուշաբթիից:

Գործերը հետաձգելը՝ իսկական անեծք է, որը կարող է մեզ վրա շատ թանկ նստել: Դա ոչ միայն բերում է արդյունավետության կորստի, այլ նաև չարածի համար հետագա ափսոսանքի և ցածրացվաց ինքնագնահատականի: Հոգեբանները մտահոգված են այն բանով, թե ինչ է կատարվում մարդու ուղեղում, որը մշտապես ստիպում է նրան հետաձգել իր պլանավորած գործերը: Մի՞թե մենք ծրագրավորված ենք, որ հետաձգենք:

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Ծնողները կարող են զարմանալ և նույնիսկ նեղվել, հայտնաբերելով, որ նրանք ոչ մի ազդեցություն չունեն այն բանի վրա, թե հասնելով դեռահասության տարիքի, իրենց երեխաները ալկոհոլ օգտագործելու են, թե ոչ:

Սակայն կան նաև լավ նորություններ՝ ծնողական ոճը ուժեղ և անմիջական ազդեցություն ունի դեռահասների վրա, երբ խոսքը գնում է մեծ քանակությամբ ալկոհոլի օգտագործման մասին - այսինքն հինգ և ավել հաջորդաբար խմված բաժակներ - այսպիսին են Brigham Young University համալսարանի կողմից անց կացված նոր հետազոտությունների արդյունքները:

Հետազոտողների տեսադաշտում էին մոտ 5 000 դեռահաս՝ 12-ից 19 տարեկան հասակի, որոնց հարցում է արվել իրենց ալկոհոլ օգտագործելու վերաբերյալ սովորույթի և ծնողների հետ ունեցած հարաբերությունների մասին: Հետազոտողներին մասնավորապես հետաքրքրում էր ծնողների ինֆորմացված լինելու աստիճանը՝ նրանց իմացածությունը այն մասին, թե որտեղ և ում հետ են իրենց երեխաները ժամանակ անց կացնում, և էմոցիոնալ ջերմության աստիճանը, որը նրանք կիսում են երեխաների հետ: Պարզվեց հետևյալը...

Նկարիչ Ռենե Մագրիտտի ստեղծագործությունը - "ՄԱԴԱԹՅԱՆ" Հոգեբանական Կենտրոն

Չիկագոյի համալսարանի երկու հոգեբաններ՝ Լուի Հոուկլին և Ջոն Կացիոպպոն, մինչև բջջային մակարդակը հետազոտել են սոցիալական մեկուսացման, մենության, ֆիզիկական շեղումների և տարիքային հիվանդությունների կապի տարբեր ասպեկտներ:

Հետազոտողները ենթադրություն արեցին, որ եթե վաղ տարիքային շրջանում, մենության բացասական ազդեցությունը կարող է լինել միջին կամ աննկատ, ապա հետագայում, նրա ազդեցությունը ակկումուլացվում է: Այս ենթադրության ստուգման համար, նրանք ուսումնասիրել են ուսանողական տարիքի և 50-ից 68 տարեկան տարիքային խմբեր: